Pjesma o jednoj mladosti

10.07.2006., ponedjeljak

U posjetu kod gospodina Greena - dopunjeno

Dojmovi su izvanredni. Imala sam sreću i sjedila u prvom redu, udaljena jedva koji metar od aktera predstave. Osjećaj koji budi prisutnost takve glumačke legende kao što je Pero Kvrgić je vrlo teško opisati. Pročitala sam sadržaj predstave i nekoliko kritika, znala otprilike o čemu je riječ. Sukobi oko vjere, spolne orijentiranosti, ljubavi, generacijski jaz, mudre godine gospodina Kvrgića, sve to dovodilo je do zgusnutih osjećaja koji su vladali pozornicom i publikom. Sjećanje na mog taju, pogled na krhko i sitno tijelo starca koji još uvijek ima snage pocupkivati pozornicom, budilo je u meni gromade koje su zastajale u grlu i bivale razbijane nekom duhovitom primjedbom ili gestom. Skoro puna dva sata dva su glumca jednostavno vladala pozornicom. Mladi Luka Dragić izvrsno parira iskusnom kolegi, niti u jednom trenu Kvrgić ne zasjenjuje partnera. Prema Luki sam imala predrasude, kao i svaki laik, poistovjećujući ga s jedinom ulogom u kojoj ga gledah – nadobudnog i umišljenog novinarčića Emila Belamarića u "Bumerangu". Bez treme, s rešpektom a opet simpatijom i razumijevanjem, gradio je svoj odnos s čangrizavim i usamljenim starcem. Kraj predstave sam dočekala očiju punih suza...

Ulazak u stan, tiho, na prstima. Ponoć je otkucavala. Moji mili i dragi već su bili u carstvu snova. Trebalo mi je podosta vremena dok sam posložila utiske kako bih zaspala. Sutradan, u podne, održao se Okrugli stol, prilika za kavicu u ugodnom društvu redatelja, glumaca i organizatora festivala. Gospodin Pero, nažalost, nije bio prisutan. No, Luka Dragić pokupio je simpatije okupljenog društva, uz sve pohvale za izuzetno dobro odigrane dvije predstave za redom ("Velika zvjerka" i "U posjetu..."). Četiri sata duboke koncentracije, dvije različite predstave, različiti partneri, dvije publike, strašno topao i sparan prostor u kojem se predstave održavaju. Svaka mu čast. Moja mlađa Potočnica zamolila ga je za zajedničku fotografiju. Sva sretna, poslije je prepričavala kako joj se Luka predstavio. On, glumac, Luka-Emil, njoj se predstavio, kao da je ona poznata i slavna a ne on!!!

U posjetu kod gdina Greena 1 U posjetu kod gdina Greena 2 U posjetu kod gdina Greena 3
Pero Kvrgić Pero Kvrgić U posjetu kod gdina Greena 4
- 09:07 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu