Pjesma o jednoj mladosti

17.05.2007., četvrtak

Prsten iz Luxora

Sjećate li se, možda, onog pisma čarobnog Lea-Li Gabora što ga primih prije godinu dana? Izgleda da me prilično vole ljudi njemu slični, koji nude rješenje za sve brige u životu jedino i samo ako od njih preuzmem na isprobavanje pa onda i kupim amajliju ili ključeve sreće ili prsten ili slično nešto...

Nedavno mi stiglo pismo iz Kaštel Starog. IDEAL SERVIS d.o.o, p.p. 59. U pismu sedam papira. Te pismo srdačno Vaše Milke Zimkove, kao pisano rukom, papira 2. Te prilog ISTINITE PRIČE (Istinite priče izabrane su nasumice među tisućama pisama) i na tom papiru nekolicina svjedočanstava pojedinih anonimnih gđa i onih koji se ne potpisuju s gđa. Zemlja podrijetla svjedočanstava i zahvala – em Njemačka, em Švicarska, em Turska, em Francuska. Zahvale za vraćene muževe koji su ih napustili kiss , za velke nofce greedy koje su "dobile", za novo "radno mjesto, novac, automobil i prijatelje". Nisam znala da moraš imat prsten iz Luxora da bi stekao prijatelje. To su tri lista. Zatim listić "Važan događaj u posljednji trenutak! Vijest koju sam upravo primila! Akoj još uvijek sumnjate! Evo jedne iznimne istinite priče koja dokazuje da se nešto zaista događa dok nosimo PRSTEN IZ LUXORA!" Onda papirić na kojem piše "Ne čitajte ovo ako ste odlučili da nećete zatražiti prsten iz Luxora". Pa Certifikat o osobnom jamstvu. Kao – "Ne kupujete prsten iz Luxora, samo ga isprobavate.... Ovim putem se službeno i pisano obvezujem i vlastoručno potpisujem." Na dnu papirića isprintan pečat u kojem piše "Zadovoljava naše povrate". Mhm. I za kraj – Poziv na isprobavanje prstena iz Luxora tijekom 30 dana. Uz važnu napomenu "Nigdje drugdje neću pronaći prsten iz Luxora".

Toliko o ukupnom sadržaju omotnice. Ali, molim pozornost na početak pisma kojom mi se pošiljateljica obraća:

"Bratislava, 10.15 h, utorak

Vama čiji je život tako težak u ovom trenutku,

Nedavno mi je netko pričao o vama i o kompliciranoj situaciji u kojoj se nalazite, pa sam si dozvolila da vas kontaktiram. Znate, ja dobro znam, kakav je osjećaj morati se suočiti sa financijskim ili ljubavnim poteškočama, već sam se našla u takvoj situaciji...." i na kraju Srdačno Vaša Milka Zimkova.

Ja, plavuša, zaključih da više nikom ne smijem ni zucnut o bilo kakvim financijskim poteškoČama no (ovo za ljubavne se srdačna gospođa zabunila, to fakat nikad nikom nis ni mogla reć ni napisat, ni na blogu ni prek telefona nit uživo, hihihihi). Jer čovjek a kamoli plava žema ne može bit sigurna da je netko negdje ne prisluškuje i okolo komentira o tome, sve toliko da priča o meni i mojoj kompliciranoj situaciji ne dođe do svakakvijeh ljudi. U stvari, ja još imam sreću, jer u cijelom tom lancu igre Pokvareni telefon il blog il usmena predaja (valjda postoje takve igre, i lanci) moja životna priča došla je do dobronamjerne osobe. Koja mi nudi rješenje problema. A možda je žema pričala s onim Gaborom od lani, pa odlučila ona utjecat na mene. Misli žema – ova neće 7 ključeva sreće nit hamajliju, možda je luda za nakitom pa ću joj ja ponudit prsten, "prekrasan komad nakita čija vrijednost nadmašuje njegovu cijenu".

Mislim da ću se oglušit i na ovu ponudu. Nagodinu očekujem ponudu za sretni auto, il stan, il bar putovanje na Maldive. Za nekih 149 kn. Koje mogu tražit natrag ak nisam zadovoljna.

Nađoh pričica o Gaboru i plemenitoj Zimkovoj po blogovima i forumima uzduž i poprijeko Lijepe naše a i susjednih nam zemalja... bang
- 17:43 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu