Pjesma o jednoj mladosti

09.06.2009., utorak

g-mail

Nakon pospremanja ormara, bukse, garaže, nastavih sa sređivanjem uspomena iz kutije sa starim pismima. Od stotinjak pisama, razglednica i čestitki, ostavih deset-petnaest. Bakinu čestitku, čestitku pisanu tajinom rukom, prvo muževo ljubavno pismo, pisma nećakinja, pismo tete iz Švicarske, razglednice naših nekadašnjih pomoraca – krsnih kumova Potočnica. Par crteža i čestitki koje su curke crtale i pisale u vrtiću i školi. Nekoliko sati tijekom prethodnih dana bacih se tako u pisanu prošlost, davnu i nedavnu. Lijepo je bilo listati stranice rukom ispisane, otvarati kuverte ručno rađene iz stranica časopisa.

Sad prekapam po google-mail pošti. I tu se nakupilo svega. Obavijesti, forwarduša, privitaka. Prisjetih se poruka koje sam dobivala tijekom ovih godina, poruka vezanih uz moj blog. Drago mi je i zbog toga što sam čitana i što je moje pisanje nekome zanimljivo, nekome možda poučno, nekome poticaj. I raduje me da nekoga moj post ponuka da mi se javi.

Pozdravljam ovim putem nekadašnjeg Siščana a sada žitelja Crikvenice, zatim Mirjanu iz Nizozemske koja je nekad živjela u Sisku. Javio mi se (daleki) rođak iz (daleke) Kanade, nakon što je svoje prezime našao u jednom od postova. Pozdrav jednoj Ivani iz Beograda, koju su slike moje "radne ulice" podsjetile na dio djetinjstva provedenog u Umagu. Dvjema mladim djevojkama, nažalost, nisam ispunila želju. Niti sam baš voljna poklanjati ili prepisivati svoje note, niti znam adresu Nine Badrić. Za vrijeme skijaške sezone javila mi se splitska obitelj koja je planirala zimovanje na Rogli. Nadam se da su im pomogle moje informacije i da su bili zadovoljni smještajem.

Javiše mi se i neki koji me poznaju ili bar misle da me poznaju. Hvala na informacijama koje mi ustupiše ili ispravcima koje mi poslaše kad bih pogriješila pri objavljivanju podataka o predstavama ili natjecanjima.

Srdačan pozdrav mojim zagrebačkim čitateljicama, gospođi Božici i njenoj kćeri! Kćer gđe Božice je ona anonimna čitateljica koju smo lani nestrpljivo iščekivali da se javi.

I, na kraju, veliki i topli pozdrav jednoj gospođi iz Koprivnice koja je ovih dana krenula na zračenje, i jednoj Riječanki koja čeka nalaz biopsije. U potrazi za informacijama o bolestima i liječenju, došle su i do mog bloga i javile se. Sretno im!
- 11:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu